Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Współpraca

Informacje dotyczące nawiązania współpracy handlowej. Dotyczy wyłącznie firm. 

Firma Danvera nie posiada zbiorczych cenników hurtowych oraz pełnej oferty w innej formie niż ta przedstawiona na stronie sklepu danvera.pl. Ceny asortymentu są przedstawione w cenach brutto. Asortyment przedstawiony na stronie nie jest stałą ofertą, zmieniany jest w zależności od sezonów i trendów mody.

Realizujemy zamówienia od 1 sztuki. W przypadku wycofania produktu ze sprzedaży, zamówienie zostaje zrealizowane, w przypadku braku możliwości realizacji zamówienia lub przedłużającym się terminie, informujemy o tym kupującego.

Terminy realizacji zamówień.

Termin realizacji zamówień wynosi 2-3 dni. W okresach świątecznych termin realizacji może wynieść do 10-14 dni w zależności od złożonego zamówienia. W wyjątkowych sytuacjach, termin realizacji zamówienia może wynieść 30 dni. O wydłużonym terminie Kupujący zostanie odpowiednio wcześniej poinformowany.

W przypadku gdy w zamówieniu pojawia się wiele modeli w pojedynczych sztukach termin realizacji wydłuża się automatycznie, kupujący decyduje czy oczekuje na całość zamówienia czy wysyłamy w partiach.

Zamówienia w postaci jednego dwóch modeli w wielu sztukach realizowane są w ciągu 1-3 dni roboczych.

Forma płatności.

Wartość zamówienia można opłacić przelewem bankowym lub płatnością elektroniczna (kartą kredytową). Istnieje możliwość wyboru płatności przy odbiorze, wówczas wartość zamówienia nie może przekraczać 300 zł brutto. Na każdy asortyment wystawiany jest paragon lub na życzenie klienta faktura VAT. Do każdego zamówienia wystawiona jest automatycznie faktura pro-forma.

Reklamacje.

W przypadku stwierdzenia wad materiału lub produktu, zakupiony asortyment należy odesłać wraz z dowodem zakupu na adres siedziby firmy Danvera, Juchnajcie 10, 19-500 Gołdap, wraz z opisem złożonej reklamacji. W ciągu 7 dni następuje rozpatrzenie reklamacji i pisemna odpowiedz. Asortyment z wadami zostaje wymieniony na pełny wartościowy lub następuje zwrot na konto wartości reklamowanego asortymentu.

Wymiana asortymentu.

Ze względu na to, iż asortyment został wyprodukowany na specjalne życzenie Kupującego, poprzez określenie jego dokładnych cech: koloru, długości itd., towar pełno wartościowy nie podlega zwrotowi. Po przekroczeniu 1000 zł wartości obrotu pomiędzy Kupującym a firmą Danvera udzielamy 10% bonusu wartości obrotu na wymianę asortymentu. W przypadku nawiązania stałej współpracy (min 6 miesięcy) warunki wymian negocjowane są indywidualnie.

Upusty, rabaty.

Po przekroczeniu 7000 zł brutto wartości, rabaty upusty negocjowane są indywidualnie. Do kwoty wartości 7000 zł brutto udzielane są upusty procentowe wynikające z zamówień.

W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt.

Zamówienia niestandardowe, dotyczące zamówień powyżej 10 000 zł wartość, negocjowane są indywidualnie.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl